Tuesday, April 20, 2010

my bestfriend forever


tiba2 teringat kawan sy ni.haha my bestie. c Cla @ Fresilla Magial. she is my bf since i was in standard 6. then, we went to the same secondary school. same matriculation. we have been studying together for 7 years. wow!!lama tu.hehe seingat saya,kami tidak pernah gaduh.haha tp time di matrik hari tu, kami ada gaduh 1 kali. so funny. saya mau tulis so saya x lupa nanti. masa di matrik dulu, kan ada pemilihan choir untuk wakil labuan tu. ada audition.saya betul2 mau ikut.so saya bawa lah dia. jadi,malam audition tu,semangat ni saya.awal lg sudah siap mau pg DK. sebab tu advertisement cakap, x boleh lewat.kalau dtng lmbat automatik x kena terima. petang tu sy kasi ingat c cla pasal tu audition. tp malam tu,dia lambat pula.huhu sy balik2 mesej dia. tp dia blm mandi rasanya.x ingat knapa dia lmbt. hampir setengah jam kami lambat. sya mau pg 1 org pun x berani.huhu marah2 sdh sy. saya tunggu dia d home cafe tu. bila dia sampai,sy x brcakap.haha kami terus pg DK.harap2 belum mula. sampai sana, audition sudah mula. huhu c cla suruh masuk ja.tapi saya x mau.lambat sdh kan. sy bawa dia balik bilik la lepas tu.otw balik,kami x brckp.masam ja muka saya sama dia.hahahaha lucu pula. lepas tu, kami balik bilik masing2 la. kechiwa betul sy..haha x lama selepas sampai di bilik, bru saya sedar. macam jahat btl pula sy tadi.x brckp pun sama dia.ketara btl marah. saya yang bawa dia ikut tu audition.mgkin dia x brminat tp dia mau kasi kawan sy ja. tapi sy x menghargai pula. huhu xlama tu, saya mesej dia.haha sy cakap sorry pasal tadi.hehehehe pas tu dia balas, sorry jg sbb dia lambat. lepas tu kami ketawa dalam mesej ja la.hahahaha lucu bah. bagi saya la.hehe
dulu kmi sama2 mau jadi doktor.lepas tu plan mau buka klinik sama2.haha last2 dua2 jadi cikgu. terus kami tukar plan.mau buka sekolah sendiri sama2.hahahahahahahahahahahah =p
sampai d universiti,kami berpisah sudah.huhu :( mula2 sy x biasa sbb di matrik dia ja kawan sy jalan tiap minggu. xpalah. mesti berdikari.hehe

4 comments:

annsthyl0ve said...

sy kenal dia.. maksud sy pnah nampak.. hehehehe
best ni crta pasal bestfren later sy pun mau lah. hehe

ALEXANDRIA said...

haha.. lucu o jac.. mau buka skolah sndr. ok, sa tnggu. later klu sa ada anak, sa kc skola tpt kmu. ble jga sa bangga2 sa kwn kpd pengetua(pemilik) skolah. wawawa... pa pn, cita2 yg bgs. nda salah. ^^

Anonymous said...

i like... hahaha.. tdk penah nampak muka ko marah jacq.. lalala...

miss cla said...

onek... rindu betul ow tym ni.. huhu..sy tebaca.. hahahhahaha... lucu.. tp rindu sgt2.. nanti kita buka sek sama2... love u onek..

 

Blog Template by YummyLolly.com / Header Butterfly by Pixels + Ice Cream